Laczkó Nóra tájékoztatása szerint az építkezésre és az üzem berendezésére 2,1 milliárd forintot fordítanak. A beruházáshoz a vállalat két uniós pályázaton közel 850 millió forint vissza nem térítendő támogatást nyert el. A csarnok kivitelezője a tatai Zöld Út-Építő Építőipari és Szolgáltató Kft..
    
A 2019 nyarára elkészülő beruházás 25 új munkahelyet teremt. 
    
Az M1-es autópálya mellett épülő gyárban Magyarországon egyedüliként, szabványos minőségű autóipari csöveket állítanak elő kör, négyzet vagy téglalap keresztmetszettel.
    
A társaság célja, hogy az európai autóipari piacon vezető beszállítói szerepe legyen és növelje a gyár függetlenségét a külső alapanyag szállítóktól - ismertette Laczkó Nóra.
    
Az itt feldolgozott termékek a belföldi autógyárak mellett mintegy ezer kilométeres körön belül lévő üzemekbe kerülnek, elsősorban Nyugat-Európába.
    
A Tom-Ferr Zrt. 2008-ban adta át jelenlegi üzemét a tatai ipari parkban közel kétmilliárd forintos beruházással. A 4400 négyzetméteres létesítményben ülésvázakat, ajtómerevítéseket, lökhárítókat és más fémből készült biztonsági elemeket gyártanak.
    
A vállalat Magyarország legnagyobb autóipari csőellátó vállalkozása, a társaság szállítja az esztergomi Suzukikba épített csövek 70 százalékát, partnereik között az autógyár számos beszállítója szerepel, mint a Kirchhoff Hungária, a Magyar Toyo Seat, a Rába Nyrt., a Toyo Seat Europe vagy a Tom-Ferr telephelye melletti német tulajdonú, karosszéria-elem gyártó Gedia Hungary.
    
A Tom-Ferr 1997-ben a csepeli csőgyár privatizációja idején vásárolta meg az egyik csőgyártó társaságot, majd kereskedelmi tevékenységbe kezdett. Mára évente 28 000 tonnánál több csövet értékesít belföldön és külföldön.
    
A társaság 190 dolgozónak ad munkát, közülük 40 ember foglalkozik kereskedelemmel, a tatai gyártóbázison 150 fő dolgozik. A vállalat 2017-es árbevétele elérte a 6 milliárd forintot.