A közlemény szerint a GVH megállapította, hogy nem jár káros versenyhatásokkal a MediaMarkt irányításszerzése egyes Tesco áruházak elektronikai üzletága felett. 
    
A tranzakciót követően a Media Markt Retail Cooperation Kereskedelmi Kft. kilenc helyszínen – Budapest, Veszprém, Sopron, Baja, Esztergom, Szekszárd, Dunaújváros, Kaposvár, Tatabánya – üzemeltethet eladótéren belüli, szakosított, műszaki fogyasztási cikkeket árusító üzletet a Tesco-Global Áruházak Zrt. értékesítési helyszínein belül.
    
A GVH közölte, hogy országosan, illetve településeken is vizsgálta az összefonódás lehetséges versenyhatását a műszaki fogyasztási cikkek kiskereskedelmi értékesítésének piacán, megkerestek számos, a magyar piacon jelen lévő versenytársat is. 
   
Az elemzés során arra a következtetésre jutottak, hogy az összefonódás miatt a piaci koncentráció csekély, a versenyt nem veszélyeztető mértékben változik országosan és lokálisan egyaránt.
 
Döntésében a GVH mérlegelte a tranzakció várható előnyeit is, különös tekintettel a fogyasztókat érintő kedvező hatásokra.